Thursday, April 16, 2009

Entry Kaki

baik lah. memandangkan ini contest pertama. saya dgn muktamadnya memutuskan agar anda menulis entry berkenaan dgn kaki hasil dari persetujuan juri2 yg diketuai oleh ooi euw jin. eh takde2, itu juri muzik2 zaman dulu. ok. mungkin masa akan datang saya akan membuat CONTEST BULU pulak. so bermula malam ini sehingga 22 april, sila betungkus-lumus membuat entry kaki.

bagi yang masi confuse, anda boleh mencipta entry bertemakan kaki dgn pelbagai maksud. contohnya :
saya seorang KAKI pukul, panas baran, sudahla miskin. semua kawan2 ku suka merendah2kan diri ku atas kemiskinan diriku. common la. kalau nak hina aku, cakap tu, tengok KAKI la beb. aku walaupun miskin, aku hensem lagi kacak. KAKI aku pun putih gebu lagi seksi.

mcm tu la cntoh2 yang tidak menarik yang boleh saya sertakan. harap2 anda boleh menulis entry yang sangat menarik. Ok! Selamat Berjaya.

3 comments:

  1. contest mesti ade hadiah kn...
    pe hadiahnyer... br semangat nk join

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Em, aku ni tak pandai sangat larr BI. Asal kene buat essay, mesti aku punye markah yang paling lowest.

    Baru2 ni ujian selaras. Kene buat essay, surat rasmi utk memohon kerja sebagai kakitangan dekat sebuah syarikat pengiklanan. Ape lagi, gune cara yang biase aku buat larr. Mule2 aku tulis dalam BM dulu:-

    Permohonan Kerja.

    Tuan,

    saya ingin memohon kerja untuk menjadi sebahagian daripada kakitangan di syarikat tuan. Berikut adalah alasan2 yang bernas.
    o Saya berjanji akan menjadi kakitangan yang bertanggungjawab dalam syarikat tuan.
    o Saya akan mematuhi segala etika2 kakitangan yang telah digariskan.


    Saya berharap, dengan peluang yang tuan beri, saya akan mampu untuk menimba pengalaman dalam melangkah kaki ke dunia pekerjaan yang lebih berjaya.

    Terima Kasih.

    Yang Benar,
    (Surat adalah dijana komputer, tak perlu tandatangan)

    Masalah nyew, aq tatau kakitangan dalam BI ape?! So, dah siap aku pown translate larr satu satu..

    Job Asking

    Sir,

    I like to ask job to be part of your hand-leg at your compony, sir. These are the reasons that really good.
    o I promise will bee a hand-leg that responsible in your compony.
    o I will obey all etika2 that you lined.

    I hope with the chance you give, a can to have experience in step leg in the world of sucsess job world.

    Tank you.

    The truth,
    (Letter is computer generated, no signature required)

    ReplyDelete